Już po raz kolejny Carrefour Polska zaprasza do udziału w Maratonie Warszawskim. 26 września zawodnicy pobiegną przez główne ulice stolicy na dystansie 42 195 m. Maratonowi towarzyszy również szereg imprez towarzyszących, propagujących zdrowy styl życia. Dla zawodników, wolontariuszy oraz kibiców, Carrefour przygotował specjalny zestaw gadżetów.
Carrefour Polska już po raz siódmy został oficjalnym sponsorem i współorganizatorem Maratonu Warszawskiego. Z myślą o biegaczach i wolontariuszach, sieć przygotowała kurtki, worki na pakiety startowe oraz folie termiczne. Nie zapomniano również o kibicach, dla których przeznaczone zostały specjalne pałki do kibicowania.
Współpraca Carrefour Polska z Fundacją „Maraton Warszawski" rozpoczęła się w 2004 r., kiedy firma po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Maratonu Warszawskiego. W tym roku, sieć po raz kolejny wspiera Maraton Warszawski, bowiem impreza ta łączy idee uczciwej rywalizacji, a także szacunku i współpracy, które w pełni wpisują się w katalog naczelnych wartości firmy. Od wiosny 2007 roku Carrefour jest także sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego, który odbywa się każdego roku na wiosnę.
Carrefour Polska prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju, zgodnie z którą firma angażuje się w działania na polu społecznym, ekonomicznym i środowiskowym. Wspieranie imprez biegowych stanowi zatem jeden z przejawów realizacji strategii firmy, która zakłada miedzy innymi promocję zdrowego stylu życia. Oznacza to zachęcanie klientów i pracowników sieci do aktywnego spędzania czasu i uprawiania sportu, jak również do zdrowego odżywiania.
Z każdym rokiem Maraton Warszawski ma coraz większe grono uczestników. W ubiegłym roku padł rekord frekwencji - na mecie pojawiło się ponad 3 tysiące biegaczy z 45 krajów. Liczymy, że tegoroczny bieg zgromadzi jeszcze większą liczbę uczestników, w tym osobistości świata sportu, kultury, nauki i polityki. Gościem specjalnym 32. Maratonu Warszawskiego będzie John Ngugi - mistrz olimpijski w biegu na 5000 metrów z roku 1988 oraz pięciokrotny mistrz świata w biegach przełajowych. Jeden z tych pięciu tytułów mistrzowskich John Ngugi wywalczył w roku 1987 w Warszawie. Po raz kolejny w biegu uczestniczyć będą również pracownicy sieci Carrefour.
„Carrefour wspiera promocję zdrowego i aktywnego stylu życia. Oprócz Maratonu Warszawskiego, firma czynnie angażuje się w inne inicjatywy, takie jak, np.: Półmaraton Warszawski, Europamarathon 2008 czy też Cracovia Maraton. Działania na rzecz promocji zdrowego trybu życia przejawiają się również w dostarczaniu klientom zdrowych produktów i promowaniu ekologicznych postaw" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor. ds. komunikacji i PR Carrefour Polska.
W trosce o zdrowie klientów sieć Carrefour oferuje szeroką gamę produktów ekologicznych, przygotowywanych bez użycia konserwantów. Artykuły ze znakiem Jakość Carrefour bazują na produktach w stu procentach naturalnych, wyhodowanych bez użycia ulepszaczy, sztucznych nawozów oraz nie są modyfikowane genetycznie. Klienci sięgający po artykuły ekologiczne Carrefour mogą być pewni, że trafią do nich produkty najwyższej jakości, o którą dbano w każdym momencie ich powstawania.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/carrefour-oficjalnym-sponsorem-maratonu-warszawskiego